Osem

 

16 Mart 2016 tarihinde SİGORTA SEKTÖRÜ, 23 Mart 2016 tarihinde OTOMOTİV SEKTÖRÜ paydaşlarına yönelik yapılan lansman ve tanıtım toplantılarından sonra üçüncü sertifika olarak  GENEL SERVİS Dudullu şubesi OSEM sertifikasını almaya hak kazandı. Belgelendirme süreçlerini başarıyla geçen Genel Servis’ e OSEM sertifikası  OSEM Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Ceyhan Hancıoğlu tarafından Genel Servis adına MAPFRE Genel Sigorta Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı  Sayın Alfredo Munoz’a takdim edildi.

 

Sertifika töreninde Munoz, "Genel Servis’in sigortalılarımız için fark yaratma anlamında MAPFRE için çok önemli bir girişim olduğu kanıtlanmıştır.MAPFRE dünya çapında acentelerimiz ve birlikte çalıştığımız diğer firmalarla, yerel pazar şartları ile yönetim sağlanarak neler yapılabileceğini gösteren örnek bir kuruluş olmuştur. Bu çerçevede, rakip firmalar ile de iyi ilişkiler içerisinde olmanın önemi bilen biri olarak bu işbirliği ile önemli işler yapabileceğimize inanmaktayım.Çalışmalarımızın piyasada yer alan bütün firmaların onarım alanında standardı yükseltmesine öncü olmasını umut ediyoruz.MAPFRE sektör içerisinde girişimlere açık bir firmadır. MAPFRE’nin bir girişimi olan CESVIMAP’de bunlardan biridir ve çatısı altında Latin Amerika başta olmak üzere dünya çapında birçok otomotiv araştırma merkezi bulunmaktadır. En son merkezini Çin’de kuran CESVIMAP, sanılanın aksine sadece MAPFRE için çalışmamakta, sektörde hizmet veren diğer sigorta şirketleri ile de çalışmaktadır." dedi.

 

OSEM Yönetim Kurulu Başkanı Ceyhan Hancıoğlu'da, "Bilindiği üzere Türk Sigorta, Reasürenas ve Emeklilik Şirketleri Birliği yarı kamusal bir kuruluşudur. TSB tarafından kurulan Osem Oto Yedek Parça ve Servis sertifikasyon merkezi Mart 2016' da tanıtımı yapıldıktan sonra sektörden yoğun talep almaya başladı.Bu noktada Genel Servis’in de Osem'i desteklemek amacıyla sertifikasyon sistemine dahil olması bizleri çok memnun etmiştir. Genel Servis'in kalite ve standartlarını Osem standartları açısından değerlendirdiğimizde sonuç çok başarılı olmuştur.Verilen sertifika Türkiye çapında 3.belge olup Osem & Genel Servis iş birliğini bir adım daha ileriye taşıyacaktır.  Sigorta sektörünün %100 müşteri memnuniyeti hedefleri doğrultusunda kurulan ve çalışmaya başlayan Osem açısından hem sektör menfaatlerini koruyup gözetmek amacı varken bundan daha önemli olan beklenti kamu menfaatinin sağlanmasıdır. Çünkü sigorta sektörü,poliçe sahiplerinden almış olduğu primleri, hasar esnasında kullanırken müşterilerin beklentisini tam olarak karşılayacak noktalara ödeme yapmak istemekte ve bu nedenle  servislerin belgelenmesini desteklemektedir. Günümüzde satılan her mal ve hizmetin arkasında bir kalite belgesi aranırken hasar onarımı yapılan servislerde böyle bir belge aranmaması düşünülemez." dedi.

 

 

Genel Servis Genel Müdürü Cem Yalın'da "Genel Servis OSEM’den sertifika alan üçüncü kuruluş oldu. “Önceliğimiz hasarlı araçların doğru yöntemlerle onarılması ve onarım sonrası sürüş güvenliğinin eksiksiz olarak sağlanmasıdır, sigortalılar bizlere sadece aracını değil bir yerde canını emanet ediyor dedi. Bu nedenle OSEM’in uygulamalarını çok önemsediklerini ve destek vereceklerini  bundan sonrada OSEM uygulamasına destek vermeyi amaçladıklarını söyledi.Türkiye’de sigortalı araç hasarlarının onarımına mutlaka belli standartlar getirilmesinin önemine işaret eden Yalın, OSEM’le ilgili olarak şu değerlendirmeyi yaptı: “Öncelikle iki tespitimi paylaşmak isterim. Birincisi OSEM’in Türk sigorta sektörünü kamu adına denetleyen ve regüle eden Hazine Müsteşarlığı tarafından desteklendiği konusundaki tespitim; ikincisi de OSEM’in sektörü oluşturan Sigorta şirketlerinin de (yarı kamusal nitelikteki) birliği altında Türkiye Sigorta Birliği (TSB) tarafından kurulmuş olması.  Bu bakış ile değerlendirildiğinde, oluşumun amacının kamu yararına olduğu aşikar. Erişilmesi hedeflenen pozisyon ise hasar gören sigortalı araçlarının teknik yeterliliğe sahip servis noktalarında onarılması ve mevzuat çerçevesinde yedek parçalar kullanılarak tasarruf imkanının sağlanması, böylelikle de sigortalı ve sigortacı arasında hasarlı araçların onarımı esnasında süregelen bir ihtilaf konusunun da sulh içerisinde giderilmesi.Bu anlayış çerçevesinde sigorta sektörüne yönelik hizmet ve ürün üreten her işletmenin de OSEM’e katkı vermesi gerekir." dedi.

 

OSEM Genel Müdürü Bener Yıkılmaz ise Öncelikle OSEM sertifikasyon sürecini hızlı bir şekilde tamamlayarak üçüncü Osem sertifikasını alması nedeniyle Genel Servis Dudullu şubesini tebrik ettiğini, bundan sonraki süreçlerde diğer Genel Servis şubelerinin de sertifikasyon sürecine dahil olarak GENEL SERVİS markası altındaki tüm servislerin belgelenebileceğini dolayısıyle Genel Servis ile işbirliklerinden dolayı memnun olduklarını ifade etti.

 

Sertifikasyon törenine OSEM Yönetim Kurulu Başkanı Ceyhan Hancıoğlu, MAPFRE Genel Sigorta Genel Müdür Yrd. Alfredo Munoz, OSEM Yönetim Kurulu Üyesi ve TSB Genel Sekreter Yrd. Atilla Oksay, OSEM Genel Müdürü Bener Yıkılmaz, Genel Servis Genel Müdürü Cem Yalın, OSEM Operasyon Direktörü Ekrem Çankırlı, Genel Servis Hasar Operasyon Yetkilisi Çağatay Özerkan, Mapfre Genel Sigorta Bölge Birim Yöneticisi Hüseyin Ercan ile Tedarik Yönetim Departmanı ve Genel Servisler Servis Yöneticisi Ömer Şahin katıldı. 

 

 

© Copyright 2016 OSEM